Monday, May 2

Classic Manicure Nail Polish 148


This is my very first real holographic polish yaaaay :D It's pinky, but not so much as in the bottle.
Mój pierwszy holo z rzeczywistym efektem holo ^^ Jest różowy, nie tak bardzo jak w buteleczce. Można powiedzieć, że pudrowy róż :)



While writing this post I'm fighting with another great holographic polish I own and I'm so excited about these I don't know how to describe it. It's not like you get headache while looking at it. Putting it on nails was nice, but I think I've put not enough layers (2)... Photos of course in daylight, but now day is like ... there's just no light in here :( And it supposed to be, because I have one week free from school :(

Oprócz pisania tego posta walczę jeszcze z innym holograficznym lakierem, no i jestem nimi tak zachwycona, że nawet nie mam nic mądrego do napisania :) Nie jest taki mocny, żeby od samego patrzenia dostawać bólu głowy. Nakładanie bez problemu, aczkolwiek mogłam dać więcej warstw (są tylko dwie). Zdjęcia w świetle dziennym, ale dzień na podlasiu teraz w ogóle nie ma słońca... A powinno być, mam tydzień wolny od szkoły a tylko siedzę pod kocem i oglądam seriale...





Look at my new signature on the pics :D

No comments:

Post a Comment