Wednesday, February 8

Nail Mail

Hey there! I prepared small haul post :) Finally I have dry fast topcoat - painting my nails will not be taking so long anymore!
Which one polish you want to see first?


Hej! Przygotowałam mały haulowy post - dawno takiego nie było :) Nareszcie zdobyłam szybkoschnący top, bardzo ułatwia mi blogowe życie :D Poza tym lakier OPI Teenage Dream, mój must-have od samego początku blogowania, długo go szukałam.
Który lakier chcecie na blogu zobaczyć jako pierwszy?


Seche Vite Dry Fast Topcoat, Essie As Gold As It Gets

OPI Save Me (Nicki Minaj Collection), Designer de Better (Muppets Collection), Teenage Dream (Katy Perry Collection)


11 comments:

  1. Wszystko śliczne (oprócz Seche, które ma być pożyteczne a nie śliczne). Trudny wybór, może zacznij od samotnego Essie ;)

    Ślicznie proszę o wyłączenie weryfikacji obrazkowej :)

    ReplyDelete
  2. Teenage Dream mam teraz na paznokciach :) jest boski :) jestem ciekawa co z nim zrobisz :P ja mam solo ale na czymś innym też jest świetny. Nie mogłam wybrać wersji pokazania go :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam solo, ale może jeszcze wpadnie do głowy mi jakieś fajne połączenie :)

      Delete
  3. I'd love to see the Essie polish first.

    ReplyDelete
  4. Ale łupy, poproszę Designer de Better:)

    ReplyDelete
  5. Śliczności :)
    A SV kocham i nie wyobrażam sobie bez niego życia :P

    ReplyDelete
  6. Designer de Better (Muppets Collection) - poproszę ;)

    ReplyDelete