Sunday, November 27

TAG: Subiektywny ranking przystojniaków.

Zasady:
1.Napisz od kogo otrzymałaś taga.
2.Wymień dziesięciu mężczyzn, których uważasz za najbardziej atrakcyjnych, a swój wybór krótko uzasadnij.
3.Otaguj dziesięć osób i powiadom je o nominacji.

Dziękuję bardzo MadAsAHatter" za otagowanie :)

10. Sverrir Gudnason


Nie mogę się oprzeć skandynawskiej urodzie.

9. Aleksander Skarsgård


Nie mogę się oprzeć skandynawskiej urodzie part 2 ;) A poza tym każdy wiking, każdy wampir wzbudza we mnie zainteresowanie. A w True Blood Eric jest przecież i tym i tym!

8. Michael C. Hall


Chociaż znam go tylko z jednego serialu, nie będę wypowiadać się o jego zdolnościach aktorskich. Dextera ogląda mi się przyjemnie, Michael ma 'to coś' w sobie ;)

7. Colin Firth


Chociaż najmłodszy nie jest, talent ma wielki, coś z przystojniaka także. Nie ma filmu, którego nie lubię, a w którym on zagrał. Love Actually oglądam w czasie świąt kilka razy :)

6.Ashton Kutcher


Jedyny powód, dla którego oglądam Two And A Half Man.

5.Bradley Cooper


Podobno najprzystojniejszy aktor 2011 ;)

4.Gerard Butler


Bo tak!

3. Johnny Depp


Kto go nie kocha?

2. Ryan Gosling


Niedawno awansował na mojego aktora numer 1. Filmy z nim oglądam po kilka razy (The Notebook znam na pamięć...), poza tym 'Seriously?! It's like you are photoshopped! Can I touch?" (cytat z Crazy, Stupid, Love)

1. Joe Manganiello


Jeśli kiedyś widziałyście go w How I Met Your Mother lub True Blood - wiecie o czym mówię. Poza tym...



Jak zauważyłam większość blogerek skorzystało z taga, nie chciałabym się powtarzać, więc zapraszam do zabawy wszystkich, którzy mają na to ochotę! :)

4 comments:

  1. Colin Firth, Gerard Butler, Bradley Cooper! Są w mojej dwudziestce :D

    ReplyDelete
  2. Oj właśnie też dziś robię ten tag, ale będzie opublikowany dopiero jutro lub we wtorek :).
    Też mam 3 panów stąd :D:
    Gerard Butler
    Johnny Depp
    :)

    ReplyDelete
  3. Ashton Kutcher- też go lubię ale zabrakło dla niego miejsca w mojej 10-ce.

    ReplyDelete
  4. Kilku przystojniaków pojawiło się i na mojej liście :D Nie mogę się napatrzeć ;)

    ReplyDelete