Saturday, July 23

Sephora Myrtille

I don't by polishes until I know how they look like on nails... Well, usually. I didn't check this one. I didn't know it's so pure blue, so eye-catching. Well, I heard a lot of good things about my nails with this colour on :D I was wearing this one for 4 days... No damages! Great quality, that's why so high price... I wish the bottle was bigger.

Zawsze przed zakupem jakiegoś lakieru patrzę jak wygląda na paznokciach. No, prawie zawsze. Tego nie sprawdziłam :P No i zaskoczeniem dla mnie było, że to taki czysty, intensywny niebieski. 4 dni noszenia: zero uszkodzeń, zero startych końcówek, trochę komplementów :) Dobra jakość, dlatego wysoka cena... Gdyby tylko było go więcej w buteleczce!

9 comments:

  1. kiedyś miałam z sephory albo ten sam odcień albo jakiś podobny i strasznie mi zgęstniał:(
    ale kolor, cudo..:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładny odcień błękitu, widać, ze dobra jakość.

    ReplyDelete
  3. Piękny kolor :) Przypomina mi trochę Essie Lapis of luxury.

    ReplyDelete
  4. Po takiej reklamie zrozumiałam wreszcie cenę tych maleństw ;)

    ReplyDelete
  5. Very pretty colour! 4 days? That's great!

    ReplyDelete
  6. very cute color I love it! new blog follower!

    ReplyDelete
  7. Hej Kinia :D 19zł (5ml), na przecenie 9zł.

    Dziękuję bardzo, thank you :)

    ReplyDelete