Saturday, June 4

JOKO Virtual Cocktail - Blue Lagoon

Perfect example of how commercial influence on Katie. It's just ordinary blue polish, I was not going to buy any of Fruit Cocktail polishes, but seeing poster live made me go inside the store.
It's my first JOKO, Polish firm, surprisingly I liked it very much. 2 layers, extra glossy, long-lasting. And I couldn't afford making the clouds! :)


Bardzo dobry przykład na to, jak reklama podziałała na Katie. To zwykły niebieski lakier, nie zamierzałam kupować tych z serii Fruit Cocktail, ale przez zobaczenie plakatu na żywo weszłam jednak do sklepu.
To mój pierwszy lakier JOKO, bardzo dobry zresztą, polubiłam go. 2 cienkie warstwy, mega błyszczący i długo gościł u mnie na paznokciach. A chmurki...? Nie mogłam się powstrzymać!


2 comments:

  1. Bardzo mi się podoba, chyba będę musiała się za nim rozejrzeć. Genialne chmurki, sama też planuję dziś coś zmalować na serdecznym ;))

    ReplyDelete
  2. Ale fikuśne chmurki :) Super!

    ReplyDelete