Sunday, May 15

BCBG By Max Azria - Sapphire

Next one from the winning package. It's of course sapphire :) I love this little shimmer. I took the photos one day after putting the polish so you see it's not perfect :( But when I put flakies it stayed longer on nails and looked ... awesome! :) Well, I've got 2 more BCBG polishes to show, but I don't know why I'm so lazy and don't wear them...

Kolejny lakier, który wygrałam. Oczywiście szafirowy, jak nazwa mówi :) Uwielbiam te malutkie drobinki w nim. Zrobiłam zdjęcie dzień po malowaniu i widać, że trochę się starł. Ale po nałożeniu flakies wytrzymał dłużej, a na dodatek świetnie wyglądał ( wspominałam już, że uwielbiam flakies?)
mam jeszcze 2 lakiery BCBG do pokazania, tylko jestem jakoś zbyt leniwa na malowanie nimi, są ciemne i barwią...


5 comments:

  1. (nie wiem, czy poprzedni komentarz został dodany, gdzieś mi "uciekł" (; )
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Masz śliczne paznokcie, wykonanie mani i fotki są świetne, na pewno będę tu zaglądać!
    Mam do Ciebie jedno pytanie. Czy używasz jakiś przyspieszaczy do schnięcia lakieru czy utwardzaczy? Jeśli tak, to jakich?
    Pozdrawiam! ((:

    ReplyDelete
  2. dziękuję, bardzo mi miło :)
    Używam kropli wysuszających Essence jeśli to potrzebne i Fast Dry Top Coat Essence.

    ReplyDelete
  3. Love the blue!!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam! (:

    ReplyDelete